آموزش تزیین میز تولد با ایده های (برتر و پرطرفدار)

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1402/11/24
479
+ 3 | - 0

آموزش تزیین میز تولد با ایده های (برتر و پرطرفدار)

 هنوز نمی دانید میز تولدتان را چطور بچینید و تزئین کنید؟ در این مطلب ایده های جدید و زیبایی از چیدمان میز تولد با خوراکی و کیک آماده کرده ایم که به احتمال زیاد می تواند به شما کمک کند. اگر تولد شما یا یکی از عزیزانتان است اول از همه تبریک می گوییم و اشاره می کنیم که به خوبی می دانیم که تزئین میز تولد چقدر سخت است! اما با کمی خلاقیت می توانید یک تولد لاکچری و به یادماندنی داشته باشید.

معمولا برای چیدمان خوراکی ها در میز تولد علاوه بر کیک از غذاهای جشن مثل الویه، سالاد ماکارانی، خوراکی هایی مثل پفک، پفیلا و .. و همینطور نوشیدنی هایی مثل انرژی زا استفاده می شود. شما می توانید از دکوراسیون همرنگ استفاده کنید و رنگ کیک، میز یا ظرف و ظروف را با هم ست کنید یا این که یک سبک مثل میکی موس، باربی و ... را درنظر بگیرید و طبق ان پیش بروید. در هر صورت با ما همراه شوید و ایده هایی که با شما به اشتراک گذاشته ایم را تماشا کنید!

برای اطلاع از قیمت تم تولد می توانید با ما همراه باشید.

7 نکته مهم در تزیین میز تولد

اگر قصد چیدمان میز تولد جذاب را دارید و برای اینکه بتوانید یک دیزاین جذاب و بیاد ماندنی برای جشن تولدتان طراحی کنید میبایست نکاتی را که در این بخش از مقاله به شما معرفی میکنیم رعایت کنید. این نکات ارزشمند میتوانند در طراحی دکوراسیون میز تولد راهنمای خوبی برای شما باشند.

1-شما باید با توجه به سن و علایق مخاطبتان دکوراسیون میز را طراحی کنید.

2-برای جذابیت بیشتر میز باید با توجه به رنگ بندی و مدل تم تولدتان دکوراسیون میز تولدتان را طراحی کنید.

3-برای جذابیت بیشتر ظروف را در کنار همدیگر و با ترتیب روی میز قرار دهید ، دسر ها در یک نقطه ، کیک ها در یک نقطه ، میوه ها در یک نقطه.

4-سعی کنید کیک تولدتان را در مرکز میز قرار داده و اطراف کیک را با کاپ کیک ها و شمع آرایی تزیین کنید.

5-انتخاب مواد غذایی و خوراکی های مناسب با سلیقه میهمان ها جزو فاکتور های اصلی جذابیت میز تولد میباشد. سعی کنید تا جایی که می توانید از خواراکی های ارگانیک و سالم برای کودکان استفاده کنید.

6-برای بالا بردن جذابیت میز تولدتان باید میز نزدیک دیوار بوده و با کمک یک پرده و یا دیوار یک پس زمینه شیک برای میزتان طراحی کنید. برای این منظور می توانید از پرده های متالایز و یا سفره هایی با نقش تم تولد استفاده کنید.

 

7-از قرار دادن بادکنک های هلیومی گازدار در کنار شمع ها بشدت خودداری کنید ، تا از حوادث ناخوشایند احتمالی جلوگیری شود.

برای خرید تم تولد بزرگسال با ما همراه باشید.

2-وسایل و ایده های طراحی دیزاین میز تولد

برای طراحی چیدمام و دکوراسیون میز تولد نیاز به داشتن اطلاعات کافی در مورد وسایل و تجهیزات و ایده های طراحی دیزاین میز تولد دارید ، از این رو در ادامه این بخش قصد داریم وسایل مورد نیاز، فاکتور های اصلی در بالا بردن جذابیت میز و روش های طراحی میز در قالب مطلب ، عکس و ویدیو به شما عزیزان معرفی و نقد و بررسی کنیم. همچنین اگر سوال چه چیزهایی روی میز تولد میزارن؟ ذهنتان را درگیر کرده است در ادامه همراه ما باشید.

وسایل مورد نیاز:

تنقلات (آجیل،شیرینی،شکلات،لواشک،آبمیوه،پاپ کورن)

 کیک تولد و کاپ کیک (کیک آرایی)

انواع میوه ها (میوه آرایی)

گل های طبیعی و مصنوعی (گل آرایی)

انواع شمع ها (شمع آرایی)

انواع بادکنک (بادکنک آرایی)

انواع رومیزی مناسب با سلیقه خودتان (توری،پلاستیکی،کاغذی)

1-تنقلات (تزیین میز تولد)

تنقلات تولد یکی از مهمترین اجزای میز تولد میباشند که در زیبایی میز و سرگرمی میهمانان نقش بسیار مهمی دارند. تنقلات تنوع بسیار زیادی دارند. (آجیل شکلات ، لواشک ، شیرینی ، آبمیوه ها ، پاپ کورن ، چیپس ، پفک ، پاستیل و بیسکویت) جزو تنقلات مناسب و پرطرفدار برای جشن تولد میباشند. شما میتوانید با کمک تنقلاب فضای خالی میزتان را پر کنید و جلوه ای زیبا به دکوراسیون میزتان ببخشید. شما می توانید با صرف هزینه کمتر بیشتر تنقلات جشن را خودتان تهیه کنید تا هم از سلامت خوراکی ها مطمئن شوید و هم هزینه کمتری مصرف کنید.

 

2-کیک تولد و کاپ کیک (کیک آرایی)

همانطور که میدانید کیک تولد و کاپ کیک از پایه های ثابت تزیین میز تولد هستند و در بیشتر جشن ها وجود دارند. کیک ها در انواع مدل دلخواه شما و انواع سایز ها در قنادی ها پخت میشوند شما باید با توجه به طرح تم و رنگبندی دیزاین جشن یک کیک با سلیقه مخاطبتان و تعداد میهمانان انتخاب کنید. شما میتوانید با ایده برداری از عکس ها و ویدیو های این مقاله و با ترفند های کیک آرایی یک دیزاین شیک برای میزتان طراحی کنید.

3-انواع میوه ها (میوه آرایی میز تولد)

میوه آرایی یکی از ترفند های پرطرفدار در میان دیزاینر ها برای تزیین میز های مجالس لوکس و لاکچری میباشد ، شما با کمک میوه آرایی میتوانید با هزینه کم فضای خالی میزتان را به لوکس ترین شکل ممکن طراحی کنید ، از میوه های پرطرفدار تزیینی میتوان به :توت فرنگی ، نارنگی ، پرتغال ، آناناس ، موز ، هندوانه ، شاه توت ، تمشک ، انگور ، کیوی و گیلاس اشاره کرد. شما میتوانید با الگو برداری از تصاویری که در ادامه به شما معرفی میکنیم یک میز لوکس طراحی کنید.

4-گل های طبیعی و مصنوعی (گل آرایی میز تولد)

گل آرایی به تنهایی میتواند جذابیت دکوراسیون شمارا چندبرابر کرده و جلوه چشم گیری به میزتان ببخشد ، اکثر گروه های طراحی دیزاین مجالس نیز از گل آرایی برای بالا بردن کیفیت کار خود استفاده میکنند. شما نیز میتوانید از گل های مصنوعی و طبیعی برای پر کردن نقاط خالی میزتان استفاده کرده و هر فردی را شیفته زیبایی میزتان کنید. شما میتوانید با الگو برداری از تصاویر زیر از ترفند گل آرایی برای طراحی دیزاین جشنتان استفاده کنید.

 

5-انواع شمع ها (شمع آرایی)

شمع آرایی نیز مانند ترفند های بالا جزو فاکتور های اصلی در بالا بردن جذابیت میز تولدتان میباشد ، و به شما کمک میکند با هزینه کم دیزاین میزتان را به یک دیزاین لوکس و لاکچری تبدیل کنید. شمع ها در انواع گوناگون با تنوع بسیار بالا در بازار موجود هستند. که ما به شما پیشنهاد میکنیم برای جذابیت بیشتر از چند مدل شمع برای طراحی دکوراسیونتان استفاده کنید. شما میتوانید با الگو برداری از تصاویر زیر و استفاده از سلیقه خودتان از شمع ها برای تزیین میزتان کمک بگیرید. شمع های زیبای فانتزی را در بخش شمع فانتزی مشاهده کنید.

 

6-انواع بادکنک (بادکنک آرایی)

بادکنک و بادکنک آرایی جزو مهبوب ترین تجهیزات تزیین تولد بحساب می آیند که در تمام قسمت های به کار برده میشوند ، در واقع میتوان گفت بادکنک یکی از ستون های اصلی تزیینات مجالس مختلف میباشد ، از بادکنک ها در تزیین میز تولد نیز استفاده شده و طرفداران زیادی هم دارد ، بادکنک ها با تنوع بسیار بالا در رنگ ، سایز و مدل در بازار بفروش میرسند و شما میتوانید با هزینه بسیار ناچیز و کمک باد کنک آرایی جلوه ای زیبا به میزتان ببخشید.

اگر از بادکنک های هلیومی استفاده میکنید. آنهارا نزدیک شمع ها و شعله های فعال قرار ندهید. گاز هلیوم بسیار اشتعال زا بوده و به راحتی موجب آتش سوزی میشود. اگر قصد خرید بادکنک را دارید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای خرید بادکنک را مشاهده کنید و با انواع بادکنک های موجود در بازار آشنا شوید.

 

7-انواع رومیزی مناسب با سلیقه خودتان

رومیزی نیز یکی از فاکتور های اصلی در بالا بردن جذابیت میز تولد میباشد زیرا بینندگان و میهمانان بصورت ناخود اگاه قبل از هر چیزی به سایز و رنگبندی میزتان دقت میکنند،رومیزی ها نیز با تنوع بسیار بالا در باز یافت میشوند مانند:پلاستیکی،توری،ساتن،مقوایی،برزنتی،چرم.شما نیز میتوانید از بنر ها نیز برای رو میزی استفاده کنید برای مثال بنر عکس کسی که تولدش میباشد و یا بنر happy bithday.

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید