ایده بادکنک آرایی با تم آسمان

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1403/1/16
204
+ 4 | - 0

ایده بادکنک آرایی با تم آسمان

ابر بادکنکی که به بادکنک ابری هم مشهور است یکی از زیباترین انواع بادکنک ارایی است. همیشه دیدن اسمانی که تکه های کوچک ابر در ان پراکنده است لذت بخش و ارامش بخش است. اگر بتوانید تکه ای از اسمان را همراه با ابرهای کوچک پراکنده در ان به خانه بیاورید می توانید دکوری زیبا برای جشن تولد خود بسازید.

شاید فکر کنید درست کردن ابر بادکنکی سخت و دشوار است ما به شما اطمینان می دهیم که از انچه فکر می کنید اسان تر است.
یکی از کاربردهای ابر بادکنکی بالای میز دکور است .تصور کنید چقدر زیاست که بالای سر کسی جشن تولدش است ابری زیبا از بادکنک قرار بگیرد.
این نوع بادکنک ارایی برای فضاهای باز هم مناسب است.
ابر بادکنکی: وسایل مورد نیاز
بادکنک های سفید ساده در سایزهای مختلف
تلمبه دستی یا برقی
نخ نامرئی برای بستن بادکنک ها به هم و آویزون کردنشون از دیوار
اولین قدم باد کردن بادکنک ها درسایزهای مختلف است کوچک و بزرگ و متوسط. در هر سایزی باید بادکنک سفید داشته باشید

بعد از باد کردن بادکنک ها نوبت وصل کردن بادکنک ها به هم هست. ۴تا ۴تا بادکنک های باد شده رو به هم گره بزنید. به ۵ تا دسته ی ۴تایی از این بلدکنک ها احتیاج داریم.

کوچیکترین دسته رابرمیداریم و با نخ نامرئی بهم گره میزنیم حالا دسته بادکنک های متوسط را اضافه و گره میزنیم. و در آخر  دسته بزگتر را اضافه می کنیم .

دوباره یک دسته بادکنک متوسط و یک دسته بادکنک کوچک اضافه میکنیم. برای اینکه ابرمان کامل شود از هر طرف یک عدد بادکنک اضافه میکنیم. تا گوشه هاش تیزتر شود و شبیه ابر باشد.
برای تزیین بادکنک با نخ نامرئی و آویزون کردنش از سقف کافی است نخ نامرئی را به وسط ابرها ببندیم و از سقف آویزان کنیم. از یک مقدار دورتر که نخ نامرئی مشخص نشود، انگار که ابر در هوا معلق است. 

البته می توانید به دیوار هم بچسبانید و بیخیال تزیین با نخ نامرئی شوید که در این حالت با استفاده از چسب های دو طرف بادکنک ابری را به دیوار میزنید.

قرار گرفتن در زیر نم نم باران هیجان انگیز است مخصوصا برای کودکان که عاشق باران و بازی کردن در زیر قطره های زیبای باران هستند. کودکان دوست دارند که در زیر باران بازی کنند. دوست دارند قطره های باران را از اسمان تا زمان رسیدن به زمین دنبال کنند. این کار به انها نشاط می دهد.

درست کردن قطره های باران به سادگی خود قطره های باران است. با استفاده از کاغذ و مقوای رنگی اشکال ستاره مانند دراورید و به ابرهای بادکنکی بچسبانید. حتی می توانید ابرها را بارونی کنید و قطرات باران درست کنید و با استفاده از نخ نامرئی، قطرات را از ابرها آویزون کنید انگار که دارد چکه می کند.

برای بادکنک آرایی در نظر داشته باشید که از بادکنک های مرغوب استفاده کنید چرا که بادکنک های مرغوب هم رنگ های شفاف تر و زیبا تری دارند و هم ماندگاری بیشتر. حیف است که زحمت های شما در هنگام بادکنک آرایی خیلی زود از بین برود و مهمان ها متوجه سلیقه خوب شما نشوند.

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید