آشنایی با انواع بادکنک(بادکنک فویلی عدد)

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1402/8/29
52
+ 0 | - 0

بادکنک فویلی یک نوع بادکنک است که از جنس فویل ساخته شده است. این اختراع اولین بار توسط یک مخترع ایتالیایی به نام فرانکلین فلیک در سال 1957 توسط 
شرکت تویوتا معرفی شد. از ان زمان به بعد به عنوان وسیله ای برای بازی و تزیین در سرتا سر جهان محبوبیت پیدا کرد.
 از جنبه هایی که بادکنک فویلی را جالب می کند می توان به قابلیت تحمل فشار بالا اشاره کرد. فویلی که بر روی بادکنک قرار دارد مانع از نفوذ هوا به داخل بادکنک می 
شود و در نتیجه باعث می شود که بادکنک مدت طولانی تری حجم خود را حفظ کند.  همچنین احتماتل کمتری دارد که منفجر یا پاره شود. بادکنک های فویلی در مراسم 
جشن تولدها مراسم سالگرد ازدواج و افتتاحیه کاربرد دارند.
از انجایی که دارای ویزگی های منحصر به فردی است مورد استقبال و تمایل مردم قرار دارد.
بادکنک های فویلی یکی از متنوع ترین بادکنک ها هستند که دارای طرح ها و رنگ های شاد و جذاب زیادی هستند که همین امر باعث شده که علاوه بر اینکه در انواع 
مراسم ها استفاده می شوند برای عکاسی و فیلم برداری هم گزینه مناسبی هستند.

بادکنک فویلی


انواع بادکنک های فویلی:
بادکنک فویلی عدد: یکی از برکاربردترین بادکنک ها بادکنک فویلی عدد است. این نوع بادکنک که از عدد صفر تا نه ساخته شده است در رنگ های بادکنک فویلی عدد طلایی، بادکنک فویلی عدد نقره ای، و بادکنک فویلی عدد قرمز در بازار وجود دارد. 

برای اطلاع از قیمت و خرید بادکنک فویلی با ما همراه باشید

بادکنک فویلی


موارد استفاده از بادکنک فویلی عدد
استفاده از بادکنک فویلی عدد در عکاسی: این بادکنک حتی اگر به تنهایی استفاده شود می تواند به عکس های یادگاری شما جلوه ای خاص ببخشد. بادکنک فویلی عدد محبوب کودکان است و شما می توانید وقتی کودکتان با بادکنک بازی می کند عکس های جذاب از او بگیرید.

بادکنک فویلی


بادکنک فویلی عدد در بادکنک آرایی:
بادکنک فویلی عدد در کنار بادکنک ها می تواند جلوه جشن شما را دو چندان کند. وقتی  عدد نقره ای یا قرمز در میان دیگر بادکنک ها می درخشد می تواند نشان دهنده ذوق و خلاقیت شما باشد.


در مقاله های بعدی شما را با دیگر انواع بادکنک های فویلی آشنا می کنیم.
سایت آسمان تم مجموعه ای بی نظیر از انواع بادکنک ها را فراهم اورده تا شما با خیال راحت جشن خود را برگزار کنید و نگران زیبایی جشن و مراسم خود نباشید .

فروشگاه ما در شهر شیراز است .شهری که به زیبایی و مردم نوازی مشهور است. مردم شهر شیراز از هر فرصتی برای برپایی جشن و شادی استفاده می کنند به همین خاطر تهیه لوازم تولد در شیراز کار راحت و ساده ای است. پیدا کردن بادکنک در شیراز کاری ندارد چرا که در هر بازار و یا محله ای شما می توانید فروشگاه لوازم تولد را پیدا کنید و از قیمت انواع بادکنک مطلع شوید. قیمت بادکنک فویلی در شیراز از بیشتر شهرهای ایران پایین تر است و اغلب به قیمت عمده به فروش می رسند.

شهر شیراز به دلیل نزدیکی به اکثر بندرهای جنوب توجه گردشگران به خود جلب می کند و هر ساله پذیرای مسافران بسیاری از شهرهای مختلف است. در مناسبت های مختلف که شهر پر از مسافران می شود بازار بادکنک فروشان گرم است و معمولا دست هر کودکی بادکنکی رنگی می بینید که در هوا معلق است و به فضای اطرافش شادی می بخشد. خرید بادکنک در شیراز برای کودکان امری عادی و لذت بخش است.

از شما دعوت می کنیم مقاله آشنایی با بادکنک فویلی گرد و شخصیت را مطالعه کنید. 

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید