آشنایی با انواع بادکنک(بادکنک فویلی قلب)

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1402/9/1
175
+ 0 | - 0

همانطور که در مقاله قبل اشاره کردیم بادکنک فویلی بادکنی است که روکشی از فویل دارد و داشتن همین روکش باعث مقاومت بیشتر بادکنک نسبت به دیگر بادکنک های می شود. بادکنک فویلی در مقابل ضربه مقاومت تر است و باد ان نسبت به بادکنک لاتمس دیرتر خالی می شود.

و گفتیم که بادکنک فویلی انواع مختلفی دارد. در مقاله قبل با بادکنک فویلی عدد اشنا شدیم و موارد مختلفی که می توانیم از بادکنک فویلی عدد استفاده کنیم بررسی کردیم.

در مقاله با بادکنک فویلی قلب که یکی از محبوب ترین بادکنک های فویلی است اشنا می شویم.

 

بادکنک فویلی قلب:

همانطور که از اسم بادکنک مشخص است این بادکنک فویلی به شکل قلب بوده و رنگ های متنوع و جذابی دارد. 

موارد استفاده از بادکنک فویلی قلب:

این بادکنک را تقریبا در هر مراسمی می توانید استفاده کنید. در هر جا که جشن و شادی باشد بادکنک فویلی قلب هم حضور دارد. 

جشن ولنتاین : بیشترین مورد استفاده از بادکنک فویلی قلب در روز ولنتاین است. شما می توانید کادوی تولد خود را با بادکنک فویلی قلب تزیین کنید. می توانید بادکنک را در کنار میز شام اویزان کنید و فضای اطراف را رمانتیک کیند.

 

بادکنک آرایی:

از بادکنک فویلی می توانید در بادکنک ارایی و در کنار دیگر بادکنک ها استفاده کیند و جلوه ای خاص به تزیینات جشن بدهید. 

بادکنک فویلی به تنهایی نیز برای بادکنک ارایی فضاهای رمانیک استفاده می شود. در شب جشن عروسی می توانید اتاق عروس و داماد را تنها با چند بادکنک فویلی و چشب دو طرفه چنان تزیین کنید که همه شگفتزده شوند. 

 

بادکنک فویلی قلب در عکاسی:

به شدت استفاده از بادکنک فویلی قلب را در عکس های دو نفره توصیه می کنیم. رنگ های بادکنک فویلی قلب با درخشندگی که دارند عکس شما را به پوستری زیبا تبدیل می کنند.

در نظر داشته باشید که بادکنک فویلی قلب را با دیگر بادکنک ها در بادکنک آرایی استفاده کنید . ترکیب رنگ های بادکنک را حتما در نظر داشته باشید تا زیبایی بادکنک آرایی شما دو چندان شود.

و در اخر کسانی که به جنبه های اقتصادی برگزاری جشن توجه می کنند باید نگران نباشند چرا که قیمت بادکنک فویلی قلب مناسب و مقرون به صرفه است پس با خیال راحت خرید بادکنک فویلی قلب را انجام دهید وفقط به شادی و زیبایی جشن فکر کنید.

بادکنک ها را از مراکز معتبر خریداری کنید تا ماندگاری طولانی تری داشته باشند.

برای اطلاع و خرید بادکنک فویلی قلب به سایت اسمان تم مراجعه کنید و از خرید لذت ببرید.

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید