آشنایی با انواع بادکنک جشن تولد(بادکنک لاتکس خالدار)

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1402/8/27
59
+ 0 | - 0

معرفی انواع بادکنک، بخش دوم، بادکنک های لاتکس خالدار
دیگر نمی توان جشن و مراسم شادی را به خاطر آورد که بادکنک نداشته باشه از سال 1824 که نخستین بادکنک رزینی توسط مایکل فارادی اختراع شد بادکنک ها جز جدایی ناپذیر جشن های شاد و مراسم های ملی و حتی ورزشی شدند. البته در ابتدا فارادی برای انجام اختراعات خود بادکنک هایی را که با گاز هلیوم پر می شد استفاده می کرد.
بادکنک های لاتکس از جنس لاتکس که خود از صمغ درخت کائوچو به دست می آید ساخته می شوند. این نوع بادکنک ها از لحاظ شکل و ظاهر دارای دسته بندی های بادکنک لاتکس ساده، بادکنک لاتکس خالدار، ماری یا میله ای، قلب ..... هستند.
بادکنک لاتکس خالدار در واقع همان بادکنک ساده است که روی آن خال های رنگا رنگ وجود دارد. از بادکنک لاتکس خالدار می توان در کنار بادکنک های ساده استفاده کرد و زیبایی تزئینات جشن را چند برابر کرد.
بادکنک لاتکس خالدار در عکاسی:
از بادکنک خالدار می توان در عکاسی های آتلیه یا فضای باز استفاده کرد. اگر می خواهید عکس کودک شما زیباتر شود می توانید در کنار بادکنک های خالدار از حیوانات خالدار مثل پلنگ و زرافه استفاده کنید.

بادکنک های لاتکس خالدار برای بادکنک آرایی:
بادکنک های خالدار می توانند یکنواختی رنگ های بادکنک لاتکس ساده را از بین ببرند. اگر از این بادکنک ها در کنار بادکنک های ساده استفاده کنید جلوه بادکنک آرایی شما بیشتر خواهد شد.


بادکنک لاتکس خالدار برای تم تولد بزرگسال:
اگر بشقاب و لیوان و جعبه پاپ کورن خالدار برای پذیرایی استفاده می کنید استفاده از بادکنک های خالدار در تزیین جشن می تواند ایده جالبی باشد. حتی می توانید تم لباس هم خالدار استفاده کنید تا فضای شادتری به مراسم بدهید.


بادکنک های لاتکس خالدار و بازی کودکان:
از این بادکنک ها می توانید به عنوان سرگرمی و بازی برای کودکان استفاده کنید. مسابقه شمردن خال های بادکنک و یا رنگ کردن خال ها می تواند کودکان را سرگرم کند.
شما می توانید انواع بادکنک های لاتکس خالدار و ساده را به راحتی از سایت آسمان تم تهیه کنید. همچنین در دسته بندی تم تولد بزرگسال جعبه پاپ کورن و بشقاب و لیوان خالدار را مشاهده و انتخاب کنید. 
 

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید