آشنایی با انواع بادکنک جشن تولد(بادکنک فویلی گرد و شخصیت)

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1402/9/6
113
+ 2 | - 0

اشنایی با بادکنک گرد و شخصیت

همان طور که در مقاله های قبل اشاره کردیم بادکنک ها انواع مختلیفی دارند که بر اساس جنس و شکل به دو دسته لاتکس و فویلی تقسیم بندی می شوند.

بادکنک های فویلی هم به سه دسته : بادکنک فویلی عدد، بادکنک فویلی قلب،بادکنک فویلی گرد و بادکنک فویلی شخصیت تقیم بندی می شوند.

در مقاله های قبل به بررسی بادکنک فویلی عدد و بادکنک فویلی قلب پرداختیم.

در این در مقاله به بادکنک فویلی گرد و شخصیت می پردازیم.

بادکنک فویلی گرد:

بادکنک فویلی گرد یکی از محبوب ترین بادکنک ها در نزد کودکان و کسانی است که بادکنک ارایی انجام می دهند، چرا که این بادکنک ها با رنگ های و طرح های متفاوتی که دارند هر سلیقه ای را راضی می کنند. 

بادکنک فویلی گرد به دلیل روکش فویلی که دارد ماندگاری بالایی دارد و ساعت ها می تواند کودک شما را سرگرم کند. اگر در بادکنک ارایی از بادکنک فویلی گرد استفاده کنید می توانید باد ان را خالی کنید و چنید باز از بادکنک استفاده کنید.

بادکنک فویلی گرد به راحتی نمی ترکد و به همین دلیل نسبت به بادکنک لاتکس ایمنی بیشتری برای کودکان دارد.  بادکنک های فویلی گرد طرح های مختلفی دارند مثل بادکنک فویلی بچه رئیس، دایناسور، جنگل، بادکنک فویلی باب اسفنجی.

بادکنک گرد بچه رئیس

 

بادکنک فولی شخصیت:

یکی دیگر از بادکنک های محبوب بچه ها بادکنک فویلی شخصیت است که بر اساس شخصیت کارتون های مورد علاقه کودکان طراحی می شود. اگر شما برای کودکی بادکنک فویلی شخصیت مورد علاقه اش را بگیرید انگار برای او هم عروسک خریده اید و هم بادکنک. تصور کنید کودکی که علاقه به یک شخصیت کارتونی دارد چقدر خوشحال می شود که بادکنک سه بعدی ان شخصیت را در اغوش بگیرد و بتواند با ان بازی کند.

بادکنک فویلی ادم فضایی

یکی از محبوب ترین بادکنک فویلی شخصیت بادکنک فویلی اسب تک شاخ است که هم کارتون این شخصیت به دلیل مهربانی و شجاعتی که دارد محبوب است و هم بادکنک ان به خاطر طراحی خاص و رنگ های متنوع.اسب تک شاخ موجودی خیال انگیز و رویایی است که شاید همه ما اروزی داشتن چنین اسبی را در دنیای واقعی داشته باشیم.  شما میتوانید کودکان را جمع کنید و به هر کودک یک بادکنک اسب تک شاخ بدهید و داستان ها و افسانه هایی که در مورد اسب تک شاخ وجود دارد برای کودکان تعریف کنید.

بادکنک فویلی اسب تک شاخ

 

بادکنک های فویلی شخصیت و گرد در عکاسی زیاد استفاده می شود چرا که رنگ های شادی دارند و به فضا عکس مخصوصا عکس کودکان و نوزادان جلوه ای خاص می بخشند. شما می توانید از بادکنک ها برای اموزش مقاهیم مختلف به کودک استفاده کنید با این کار مطلب بیشتر در ذهن بچه ها می ماند و انها را از اموزش فراری نمی دهد.

 بادکنک های فویلی  از میکرو فویل ساخته شده است. برای باد کردن بادکنک فویلی می توان از پمپ باد یا نی استفاده کرد. بادکنک های فویلی به دلیل داشتن سوپاپ بعد از باد شدن نیازی به بستن آن نمی باشد و باد داخل آن به بیرون باز نمی گردد.

مدت زمانی که یک بادکنک هلیومی می‌تواند در حالت پر شده باشد در هوا معلق بماند به عواملی مثل  دما ، شرایط محیط ، جنس بادکنک و اندازه بادکنک بستگی دارد . بادکنک هلیومی لاتکسی ماندگاری بیشتری نسبت به بادکنک هلیومی فویلی دارد به دلیل اینکه تیم اسمان تم داخل بادکنک هلیومی لاتکسی از چسب مخصوص استفاده می کند. و باتوجه به نحوه نگهداری بادکنک ها  از یک روز تا چند هفته ماندگاری دارد.

قیمت بادکنک های فویلی گرد و شخصیت نسبت به کارایی و دوامی که دارند مقرون به صرفه است. شما چند بار می توانید از یک بادکنک فویلی استفاده کنید. 

سایت اسمان تم مجموعه ای کامل از بادکنک های فویلی گرد، قلب، شخصیت و بادکنک فویلی عدد را گرد اورده است و شما با خرید از فروشگاه اسمان تم در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

شاید شما هم وسایلی را از جشن تولد سال قبل داشته باشید و فقط بخواهید بشقاب و لیوان را خریداری کنید. برای این منظور کافی است جمله قیمت و خرید بشقاب در شیراز را جستجو کنید.

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید