5 تم تولد پسرانه جذاب و ارزان

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1402/8/21
58
+ 0 | - 0

معرفی 5 تم تولد پسرانه جذاب و ارزان 

1- تم تولد مکوئین

رویای رانندگی و صاحب ماشین شدن یکی از هزاران رویای هر پسر ودختری است. اینکه سوار ماشین شود و بتواند با سرعت در پیچ و خم جاده ها حرکت کند. سرعت زیاد حس ازادی را منتقل می کند. به همین دلیل انیمیشن مکوئین در بین کودکان محبوبیت بسیاری دارد کودکان در زمان دیدن این انیمیشن همان احساس را در فضای امن تجربه می کنند. تم تولد مکویین یکی از محبوب ترین تم ها برای کودکان 5 تا 10 ساله است.

 مهم‌ترین المان های تم تولد مک کویین، استند ماشین‌ها، کیک تولد با طرح ماشین، لباس مخصوص، بادکنک آرایی قرمز و سفید، علائم راهنمایی و رانندگی، پرچم و ظروف پذیرایی با رنگ قرمز هستند.

تم تولد مکوئین

2- تم تولد منیون ها

منیون ها شخصیتی هایی هستند که در کارها مرتب اشتباه می کنند اما هیچ وقت تسلیم نمی شوند و با خوشحالی دوباره تلاش می کنند. منیون ها هیچ وقت مدت طولانی ناراحت یا عصبانی نیستند. این خصوصیت اخلاقی به کودکان یاد می دهد که در مشکلات زندگی ناراحتی و غم را زیاد نگه ندارند.

انتخاب این تم می تواند به کودکان یاداوری کند که هیچ وقت تسلیم مشکلات نشوند.

اگر به‌ دنبال یک تم تولد پسرانه مناسب سنین 2 تا 5 سال هستید، مینیون ها یک انتخاب عالی هستند. رنگ زرد و آبی، اسمارتیز، موز، کوکی های موزی و کاپ کیک های شکلاتی جزو المان های اصلی هستند که باید در تزیین تم تولد پسرانه مینیون ها استفاده شوند.

3- تم تولد مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی با قدرت شگفت انگیزی است که به کسانی که گرفتار مشکلی هستند کمک می کند و تمام زندگی خود را در تلاش بای رفع شر از زندگی دیگران است تا جهان بهتری را بسازد. مرد عنکبوتی با کودکان مهربان است و می خواهد کودکان دنیای بهتری داشته باشند.

جذاب ترین بخش آن برای پسر بچه‌ها، لباس مخصوص مرد عنکبوتی است. تنالیته رنگی این تم، آبی و قرمز یا مکشی و قرمز است. اگر دوست دارید یک جشن پر هیاهو و هیجان‌انگیز داشته‌ باشید، پیشنهاد می‌کنیم تم تولد پسرانه جدید مرد عنکبوتی را انتخاب کنید.

تم تولد مرد عنکبوتی

 

4- تم تولد باب اسفنجی

باب اسفنجی موجود زیر دریای است که به دوستانش اهمیت زیادی می دهد و حتی با وجودی که دوستش پاتریک باعث دردسر می شود اما از دوست داشتن پاتریک دست بر نمی دارد. باب اسفنجی حتی تلاش می کند که با اختاپوس که ازش متنفر است دوست شود.

تنالیته رنگ زرد زرق و برق و جذابیت خاصی به دیزاین تم تولد می‌بخشد. هر چند تم تولد باب اسفنجی دخترانه یا پسرانه نیست، ولی بیشتر در مراسم تولدهای پسر کوچولوها استفاده می‌شود. از این تم حتی برای مراسم جشن دندان، جشن حرف زدن و مراسم های کوچک کودکانه هم می توانید کمک بگیرید. فقط یادتان نرود که استند باب اسفنجی و کیک تولد با طرح باب جزو مهم‌ترین اجزای این تم هستند.

5- بچه رئیس

بعید می‌دانیم کسی باشد که تم شیرین و دوست داشتنی بچه رئیس را نشناسد. این تم برای خردسالان 1 تا 3 سال طراحی‌ شده است و مهم‌ترین المان آن، کت و شلوار و کراوات مشکی آقا کوچولوی صاحب جشن تولد است. رنگ‌بندی تم تولد پسرانه بچه رییس، سفید و آبی است. برای انتخاب جزئیات آن می‌توانید از تصویر زیر کمک بگیرید.

تم تولد بچه رئیس

 

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید