چرا باید تم تولد داشته باشیم؟3 راه ساده برای انتخاب تم تولد

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1402/9/11
83
+ 1 | - 0

چرا بهتر است تم تولد داشته باشیم؟ تم تولد چه فایده ای دارد؟

در نظر بگیرید شما قصد دارید مهمانی برگزار کنید که علاوه بر اینکه به مهمانها خوش می گذرد فضای مهمانی برای عکس گرفتن و فیلم برداری هم مناسب باشد اما برای انتخاب وسایل پذیرایی و تزیین فضا هر لحظه ایده ای به ذهن شما می رسد و شما نمی دانید که در اخر کدام را انتخاب کنید. اینجاست که تم تولد به داد شما می رسد.

شما فقط باید تم تولد را انتخاب کنید. چرا که با انتخاب یک تم خرید وسایل پذیرایی و تزیینات جشن بر اساس تم انتخاب می شود و دیگر لازم نیست نگران هماهنگی وسایل با هم باشید. 

3 راه ساده برای انتخاب تم جشن

قدم اول این است که در نظر داشته باشید برای چه مراسمی می خواهید جشن بگیرید. جشن تولد، سالگرد ازدواج، تعیین جنسیت یا افتتاحیه.

قدم دوم:اگر قرار است جشن تولدی برگزار کنید سن و جنسیت شخصی که قرار است برایش تولد بگیرید مهم است. وسایل تم تولد در دسته بندی های تم بزرگسال، دخترانه و پسرانه در بازار وجود دارد.

قدم سوم:شاید این قدم از همه مهمتر باشید. چقدر می خواهید برای مراسم هزینه کنید.

ظروف پذیرایی تم تولد همگی یکبار مصرف هستند و بسته به جنسی که دارند قیمت گذاری  و دسته بندی می شوند.

ظروف پذیرایی کاغذی:

پک کامل ظروف پذیرایی شامل بشقاب و لیوان، جعبه پاپ کورن و سطل پاپ کورن است که جنس کاغذی دارند و برای پذیرایی تنقلات و نوشیدنی های سرد استفاده می شود. 

اگر جشن تولد برای کودکانه دارید بهتر است از این جنس استفاده کنید چرا که ظروف دارای رنگ های متنوع و بر روی انها شخصیت های کارتونی نقاشی شده که مورد علاقه کودکان است. انتخاب تم تولد برای کودکان راحت است چرا که می توان بر اساس علاقه کودک به انیمیشن تم را انتخاب کرد. ضمن اینکه می توانید با انتخاب بادکنک های فویلی شخصیت یا عدد کودکان را هیجانزده کنید.

لوازم جشن تولد کاغذی

ظروف پذیرایی کاغذی برای بزرگسالات نیز رنگ ها و طرح های جذابی دارد که مناسب جشن های فانتزی و بزرگداشت روز زن یا روز پدر نیز هستند.

ظروف پذیرایی متالایز:

این ظروف شامل بشقاب و لیوان و سطل پاپ کورن است که به دلیل روکشی از متالایز که دارند براق هستند. متالایز المینومی با ضخامت بسیار کم است که همراه با سلفون بر روی ظروف کشیده شده. یکی از اصلی ترین ویژگی متالایز بازتاب نور است به همین خاطر این ظروف براق دیده می شوند. همچنین این روکش باعث دوام بیشتر ظروف می شود و شما می توانید برای نوشیدنی های گرم هم از لیوان متالایز استفاده کنید.

 

ظروف متالایز

اگر قصد برگزاری جشن تولدی لاکچری دارید ظروف متالایز مناسب چنین جشنی است چرا که با رنگ های جذابی که دارد چشم ها را خیره می کند. 

فروشگاه انلاین اسمان تم مجموعه ای کامل از ظروف کاغذی، متالایز و طلاب کوب دارد که شما با هر سلیقه ای می توانید لوازم جشن تولد خود را در سایت اسمان تم بیابید.

برگزاری جشن تولد در شیراز یک امر رایج و همگیر است و هر خانواده ای با هر میزان درامدی که داشته باشد جشن تولد را به راحتی برگزار می کند چرا که خرید لوازم تولد در شیراز ساده و ارزان است. انواع تم تولد در شیراز به راحتی پیدا می شود و شیرازی ها از این بابت دغدغه ای ندارند. همچنین خرید تم تولد در شیراز لذت بخش است چرا که شما می توانید به صورت انلاین لوازم تولد را در شیراز سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید

فرخنده ارسال شده در 1402/9/28 ساعت 23:35
چه مطلب جالبی