تم تولد دخترانه فروزن

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1402/8/1
65
+ 0 | - 0

چرا تم تولد دخترانه فروزن را انتخاب کنیم؟

داستان دو خواهر به نام های "السا" و "آنا" که دختران پادشاه شهری بنام آرندل هستند را به تصویر می کشد. شاهزاده السا از قدرت جادویی مهارنشدنی برخوردار است که دست به هر چیزی می زند تبدیل به یخ و برف می شود و به خاطر داشتن این قدرت و آسیب زدن ناخواسته به خواهر کوچکترش (آنا) در بچگی ، محکوم به ماندن در اتاقی دربسته می شود تا روزی که دو خواهر پدر و مادرشان را از دست میدهند و قرار است که السا (دختر بزرگ پادشاه) بعنوان ملکه معرفی شود. روزی که جشن برای ملکه شدن می گیرند السا نمی تواند خشم خود را کنترل کند، باعث یخ زدگی و سرمای شدیدی در شهر می شود و جشن را به هم میریزد و به قلعه یخی که خودش ساخته فرار می کند. خواهرش آنا که دختری مهربان است به همراه یک مرد کوهستانی بنام کریستوف و گوزنش بدنبال السا می رود و از او خواهش می کند به آرندل برگردد.

چرا کارتن فروزن محبوب کودکان است؟

کودکان مخصوصا دخترها با ددن کارتن فروزن درس های زیادی یاد می گیرند که در آینده آنها نقش بسزایی دارد. درس هایی که کودکان از این کارتن می توانند یاد بگیرند

قدرت‌های السا بی‌نظیر و منحصربه‌فرد هستند. او می‌تواند یخ و برف را کنترل کند و اشیاء مختلفی را با استفاده از این قدرت‌ها بسازد. اما، این قدرت‌ها به‌طور ناخواسته می‌توانند مشکلاتی را به وجود آورده و باعث ایجاد مشکلاتی در اطراف او شوند.
اهمیت قدرت‌های شخصی

یکی از پیام‌های مهم فیلم "فروزن"، اهمیت قدرت‌های شخصی و استفاده صحیح از آنهاست. السا با داشتن قدرت‌های فوق‌العاده، یک مسئولیت بزرگ را بر عهده دارد و باید این قدرت‌ها را به نحو مسئولانه‌ای استفاده کند.

ارزش خانواده و دوستی
یکی از پیام‌های دیگر این انیمیشن، ارزش خانواده و دوستی است. رابطه‌ی السا با خواهر کوچک‌ترش، آنا، نماد ارتباط نزدیک خواهرانه و  عشق و محبت است. این روابط نشان می‌دهد که ارتباطات خانوادگی و دوستانه تا چه اندازه میتواند در بستر خانواده مهم و حائز اهمیت باشد.

بادکنک های مناسب این تم فروزن

شما می توانید در تزین تم تولد فروزن از بادکنک های لاتکس با رنگ ابی و سفید استفاده کنید که نماد برف و سرما باشد استفاده کنید.

همچنین برای تهیه ظروف پذیرایی به قسمت تم تولد سایت آسمان تم مراجعه کنید.

اگر می خواهید با انواع تم تولد دخترانه آشنا شوید مقاله هفت ایده جذاب برای تم تولد دخترانه را مطالعه کنید.

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید