خرید و انتخاب بهترین بادکنک برای انواع مراسم

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1402/9/22
58
+ 1 | - 0

چگونه بهترین بادکنک را برای مراسم مختلف انتخاب کنیم؟

از زمانی که بادکنک اختراع و ساخته شده یکی از اجزا جدا نشدنی مراسم و شادی ها شده است. به مرور زمان و بر اساس سلیقه های مختلف انواع بادکنک تولید شده به همین منظور انتخاب بادکنک مناسب برای مراسمی که دارم نیاز دارد که ما با انواع بادکنک آشنا شویم.

 در این مقاله ابتدا انواع بادکنک را معرفی می کنیم.

بادکنک ها بر اساس جنسی که دارند به دو دسته فویلی و بادکنک لاتکس تقسیم می شوند که این دو دسته زیر مجمعه گسترده ای دارند.

بادکنک لاتکس:

بادکنک لاتکس خالدار: این نوع بادکنک از جنس لاتکس است و خال های درشت رنگی بر روی ان است. این بادکنک در کنار بادکنک لاتکس ساده استفاده می شود و باعث می شود که یکنواختی و سادگی بادکنک آرایی را از بین ببرد. بادکنک های خالدار برای تم بزرگسال که ظروف پذیرایی خال دار ( مثل جعبه پاپ کورن خالدار...)هستند بسیار مناسب است.

بادکنک لاتکس ساده: این نوع بادکنک رنگ های جذاب و زیبایی دارد و در کنار بادکنک فویلی استفاده می شود. این بادکنک به دلیل تنوع رنگ ها محبوب کسانی است که بادکنک آرایی انجام می دهند.

 

 

بادکنک های فویلی:

بادکنک های فویلی به دلیل روکشی که از فویل دارند به این اسم نامیده می شوند.

این بادکنک ها تنوع شکل و رنگ بسیاری دارند و می شود گفت که جشن یا مراسمی نیست که بادکنک فویلی در تزیینات آن به کار نرفته باشد. این نوع بادکنک ماندگاری بالایی دارند و برای مراسم هایی که چندین ساعت طول می کشد استفاده می شوند.


بادکنک بوبو

یکی از انواع بادکنک هاست که به تازگی رایج شده است.بادکنک های بوب از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این محصوص شفاف و مقاوم است و عمر بسیار بیشتری نسبت به بادکنک های لاتکس دارد. از خواص ویژه ی این بادکنک ها ، گرد بودن فرم نهایی آن ها پس از باد کردن است. همچنین مانند تمامی بادکنک ها می توان با گاز هلیوم پر کرد تا در هوا معلق باشند. بعد از خرید بادکنک بوبو می توان آنرا با وسایل مختلف مانند عروسک های متنوع و یا زرورق ها برای جلوه گرفتن پر کرد. همچنینی می توان این بادکنک ها را با ال ای دی تزئین کرد تا جلوه تخیلی زیبایی به خود بگیردو
بادکنک بوبو در دو اندازه ی بزرگ و کوچک تولید و عرضه می شود.

 

بادکنک ها علاوه بر زیبایی که به فضای جشن می بخشند به دلیل رنگ های شاد و جذابی که دارند همچنین به دلیل معلق بودن و پرواز در هوا باعث شادی کودکان می شوند. 

با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه ها و ماشین الات صنعتی ساخت بادکنک در شکل ها و اندازه های مختلف امکان پذیر شده است. به همین خاطر برای هر نوع سلیقه ای حتی انها که سخت گیر هستند و سلیقه خاصی دارند بادکنک ساخته شده است. 

شهر شیراز یکی از شهرهایی است که مردمش به شاد بودن و برگزاری جشن های زیبا شهرت دارند به همین خاطر بادکنک در شیراز طرفداران زیادی دارد. قیمت بادکنک در شیراز به دلیل نزدیکی به بندرهای جنوب کشور مقرون به صرفه تر است و شما می توانید با هزینه کمتری جشن زیبایی برگزار کنید.

خریثد بادکنک در شیراز کاری راحت و بدون دردسر است چرا که عمده فروشی لولازم تولد در شیراز فراوان است و برای پیدا کردن بادکنک در شیراز دچار مشکل نخواهید شد.

 

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید

کمال ارسال شده در 1402/9/28 ساعت 23:34
سلام ممنون